21 Şubat 2013 Perşembe

WAFFLE



   EVDE WAFFLE YAPTIM
Umduğumdan daha kolay oldu,Buyurun tarifi
Malzemeler
*2 adet yumurta
*1 çay kaşığı tuz
*1,5 su bardağından biraz az süt
*1 yemek kaşığı şeker
* 4/1 su bardağı sıvı yağ (çeyrek)
*1 paket kabartma tozu 1 paket vanilya
Yapılışı
Yumurta aklarını sarısından ayırın.Vanilya nın yarısını yumurta akıyla birlikte yumurta akları beyazlaşana kadar çırpın.
Yumurta sarısını da farlı bir kapta şekerle çırpın.
Beyazlaşan yumurta akının içine malzemeleri ekleyin.(süt,sıvı yağ,kabartma tozunu,yarım paket vanilya,tuz)ve yavaş yavaş unu ilave edin.Son olarak yumurta akını da ekleyerek özleşene kadar karıştırın.teflon tavada birer kepçe krep pişirir gibi arkalı önlü pişirin.
Ben pişirdikten sonra dikdörtgen şeklinde kestim.Üzerine nutella sürdüm ,çilek ,muz ,fındık kırıntısı ve en son
karamelle süsledim.(dondurma,kivi, vs ).AFİYET OLSUN